Εμείς οι καθαρόαιμοι του ελληνοχριστιανοπατριωτικού τόξου
πρέπει να γεμίζουμε τα περήφανα αντρίκια
στήθια μετά με τις δηλώσεις του πάνσοφου,
πανμέγιστου, πανίερου Άνθιμου. Καλά τα
λέει αυτός ο πανεπιστήμων ποιμένας, τα
ζώα δεν επιδεικνύουν ομοφυλοφιλικές
συμπεριφορές, άκου εδώ πράματα. Κι άμα
εμείς τη φοράμε στη κωλοτρυπίδα ενός
του άλλου ή μπλέκουμε τις μουνοτριχές
μας σε βαθμό που οι μουνόψειρες μας γίνονται διπολικές, και έτσι γινόμαστε
τα μόνα ζώα που επιδεικνύουν ομοφυλοφιλική
συμπεριφορά, γινόμαστε λέει χειρότεροι
των υπολοίπων ζώων που γαμιούνται με
τον θεϊκό τρόπο και πολύ σωστά τα λέει. Εγώ ας πούμε θα το γυρίσω αποκλειστικά στο ιεραποστολικό που ερεθίζει και την κλειτορίδα καλύτερα. Απορώ, αλήθεια απορώ, πως αυτός ο μέγας
σύγχρονος διανοητής δε προχώρησε και
στις άλλες μοναδικές στον άνθρωπο
συμπεριφορές που τον κατατάσσουν
χαμηλότερα από τα ζώα.
Γιατί
δηλαδή δεν επιτέθηκε στην συνείδηση;
Είναι δυνατόν ο άνθρωπος να έχει
συνείδηση; Αφού το υπαρξιακό του πρόβλημα του το 'χει
λύσει ο Θεός, αίσχος! Όλες οι απαντήσεις
στα ερωτήματα της ζωής βρίσκονται
κρυμμένες στα ιερά κείμενα, τα οποία
άμα θέλουμε να είμαστε φιλολογικά
αυστηροί σε κανένα σημείο δε καταδικάζουν
την πολυγαμία ή τον λεσβιακό έρωτα, παρά
μόνο τις ομοφυλοφιλικές σχέσεις μεταξύ ανδρών,
το οποίο είναι μια συντακτική παράλειψη
των αγίων φαλλοκρατών πατέρων για την
οποία φυσικά έχουν επιμεληθεί οι
μετέπειτα πάσης φύσεως πνευματικοί
πατέρες. Ευτυχώς υπάρχει και το κράτος και έχουμε περί της τετρακόσιες διδακτικές ώρες κατήχησης και γλυτώνουμε από την κοσμική προπαγάνδα των ανθρωπιστικών μελετών.
Γιατί
δεν αποκάλυψε το αίσχος της επιστήμης,
του στοχασμού, της τέχνης; Τα ζώα δεν
επιχειρούν να ξεπεράσουν τον δημιουργό
τους στην ίδια τη δημιουργία, άντε καμιά
φωλίτσα να φτιάχνουν για να πηδιούνται
με τον τρόπο τον σωστό, δε παίζουν με τα
νετρόνια και τις ανύπαρκτες υπερχορδές
του σατανά, ούτε αναστοχάζονται την βιολογική τους ιστορία και σημασία, ούτε πλέκουνε στιχάκια περίεργα, άντε κανά κελάηδησμα με αποκλειστικό στόχο το θεϊκό γαμήσι πάλι. Η αντιγραφή είναι η καλύτερη
μορφή κολακείας έλεγε ο Πικάσο, αλλά κι
αυτός πούστης ήταν και τα έλεγε για να
δικαιολογήσει τον σατανικό κυβισμό
του, δηλαδή ποιός βλέπει και αποτυπώνει
έτσι τον κόσμο παρά ένας ειδωλολάτρης; Ευτυχώς υπάρχει και το εμπόριο και όλα τα βολεύει.
Είναι
ξεκάθαρο λοιπόν πως η σκέψη και το
ποιείν, αυτό το υπεραιώνιο δυσλειτουργικό
και ανώμαλο ζευγάρι ιδεαλισμού και
ρεαλισμού είναι στη ρίζα της αμαρτίας,
στο κέντρο της ανθρώπινης προσβολής
απέναντι στο θείο. Είναι ξεκάθαρο πως οφείλουμε να επιστρέψουμε στις (βυζαντινές, όχι τις παγανιστικές ή πολυθεϊστικές, φτου φτου φτου) παραδόσεις μας, να ακούσουμε με ευλάβεια και πίστη, πάνω απ' όλα πίστη, τις ποιμαντικές διδαχές, να μπούμε παλι στο δρόμο του θεού ρε αδελφέ. Η θεοκρατία του Άνθιμου είναι η ιδανική λύση μπαμπούσκα που όλα τα λύνει, όλα τα σφάζει, όλα τα μαχαιρώνει.
Μια διαφορετική προσέγγιση στο ζήτημα:
Αλήθεια όμως, μήπως θα έπρεπε να ανησυχήσουμε πως σκοτεινές
δυνάμεις τον έχουν τρομοκρατήσει, μήπως αυτός ο άγιος πατέρας είναι θύμα ρατσισμού από πούστηδες,
λεσβίες, μετανάστες, κουμμουνιστές, πρεζάκια, μουσουλμάνους, τρανς, μεταλλάδες και
αντίχριστους; Μήπως θα έπρεπε να τους
μαζέψουμε όλους αυτούς, όλα αυτά τα μιάσματα για να ξεβρωμίσει
λίγο ο τόπος, να μπορέσει επιτέλους να ανασάνει ο Άνθιμος, να μπορέσει να ξεδιπλώσει ελεύθερα την σκέψη του και την έκφραση του; Δεν είναι η κρίση μια υπέροχη ευκαιρία να χάσουμε το κοινωνικό λίπος και να μείνουμε οι άριστοι εκείνοι, οι ενάρετοι θα τολμούσαμε να πούμε, που με την καθοδήγηση του θεού θα χτίσουμε τον εν ζωή παράδεισο; Δεν είναι καιρός να ζήσουμε μια ζωή που δεν την φανταζόμασταν;
Κάποιος παμπονηρός θεομπήχτης, γιατί βλέπετε ο σατανάς πάντα σπέρνει την αμφιβολία, την άτιμη αυτή αμφιβολία, θα μπορούσε να ισχυριστεί πως
με την γελοία αντίφαση του λόγου του, ο
κυρ Άνθιμος δεν είναι παρά ένας εγκάθετος εισοδιστής
προβοκάτορας, πρακτορίσκος όλων αυτών,
όλων αυτών στους οποίους υποτίθεται πως εναντιώνεται. Πως στη πραγματικότητα είναι πούστης αναρχικός και ψάχνει εκ των εσώ που λέει και το Κόμμα να ωριμάσει τις καταστάσεις για την τελική κρίση. Πως στα αλήθεια θέλει να προκαλεί την κινηματική εξέγερση των καταπιεσμένων δια μέσω της πόλωσης και της υπερβολής, δια της δημόσιας έκφρασης των ανείπωτων κοινωνικών υποκρισιών. Άλλη δουλειά δεν είχαν οι ομοφυλόφιλοι να κυνηγάνε κρυπτο-ομοφυλόφιλους με ράσα και να καίνε εκκλησίες. Αντίστροφα, ένας αφελής θα μπορούσε
να μείνει άναυδος με την σκοταδιστική άγνοια που έχει
αυτός ο γεροντάκος, αφού ομοφυλοφιλική
συμπεριφορά επιδεικνύεται σε τουλάχιστον
450 είδη του ζωικού βασιλείου, και με
μεγάλη κάλυψη στα θηλαστικά στα οποία
τυγχάνει να ανήκουμε, πως εν τέλει είναι μια φυσιολογική και υγιής έκφραση της ανθρώπινης σεξουαλικότητας. Έκπληκτοι με κατάγματα από τις πτώσεις από τα σύννεφα πιστοί και εν Χριστώ αδερφοί θα έπρεπε ζητούν την αντικατάστασή του ως πνευματικό ηγετή για καθαρά ιατρικούς λόγους. Μόνο οι άντρες φυσικά, να μην ξεχνιόματε.
Φασίστας με ράσα:
Ανεξάρτητα από το πως γεννιέσαι, αν υπάρχει γονίδιο ή
δεν υπάρχει, αν το επιλέγεις ή σε επιλέγει, το ζήτημα δεν χρειάζεται ούτε οφείλει να είναι εκεί, αφού όλα αυτά ουδεμία σχέση έχουν με το βασικό
πολιτειακό πρόταγμα της ελευθερίας
και της αυτοδιάθεσης του ατόμου. Κανείς
δεν έχει δικαίωμα να σου ορίζει το ποιός θα είσαι, το πως θα σκέφτεσαι, το πως
θα αισθάνεσαι, ούτε το πως θα γαμιέσαι,
ούτε να σε διακρίνει με βάση αυτά, τόσο απλά
και τόσο αδιαπραγμάτευτα. Το γεγονός πως ομόφυλα ζευγάρια βρέθηκαν ένα τεχνοκρατικό βήμα πριν εξισωθούν νομικά απέναντι στο κράτος με ιστορικά παράδοξο τρόπο όσο κυριαρχεί η θεοκρατική διαπλοκή, η ομοφοβία, η αστική σεμφνοτυφία και ο φαλλοκρατισμός στις συνειδήσεις μας και στον πολιτισμό μας, είναι εξίσου ενδεικτικό των παράλληλων αντιφατικών κόσμων που ζούμε με την άμεση 'κατάψυξη' της σχετικής από τους 'θεοφοβούμενους' βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας τροπολογίας. Τελικά η διαφορά μας με τα ζώα είναι πως ίσως σε εμάς προόδος κατά λάθος δε γίνεται.
ΥΓ: Ζούμε για τις ημέρες εκείνες που θα διοργανώνουμε καλλιστεία μεταξύ Άνθιμου και Σεραφείμ, και ο πιο γκροτέσκ θα κερδίζει την αγιοσύνη του στο βασίλειο του παραδείσου.
ΥΓ: Ζούμε για τις ημέρες εκείνες που θα διοργανώνουμε καλλιστεία μεταξύ Άνθιμου και Σεραφείμ, και ο πιο γκροτέσκ θα κερδίζει την αγιοσύνη του στο βασίλειο του παραδείσου.
No comments:
Post a Comment