Pages

Monday, June 11, 2007

Βοηθάτε ρε κουφάλες!!!

Αν και ήθελα σε κάποιο ανύποπτο χρόνο να γράψω για το καμμένο social networking framework που υπάρχει και επεκτείνεται στο inter-δίκτυο (blogging, high5, facebook, myspace, mymsnspace κλπ. κλπ. ), αντιθέτως θα επικαλεστώ θείες και ανίερες δυνάμεις να με βοηθήσουν σε αυτή την όχι τόσο δύσκολη στιγμή.

Ρίχνοντας όλο μου το βάρος της συγγραφικής μου ανικανότητας στο να καταστώ πιο σαφής, επιζητώ – μάλλον όχι, εκλιπαρώ γονυπετής – τη βοήθεια φίλων και γνωστών, αλλά και αγνώστων, στη προσπάθειά μου να αποκαταστήσω τις σχέσεις μου με τη λογοτενία. Και για να γίνω ακόμα πιο συγκεκριμένος:

Δέχομαι προτάσεις για το επόμενο βιβλίο που θα διαβάσω.

Βλέπετε, στη παρούσα φάση, να είναι καλά το καταπληκτικό μου λαϊφ-στάιλ μου, εγώ και η λογοτεχνία δεν πολυ-μιλιόμαστε. Το τελευταίο που διάβασα (καλά εντάξει, χρωστάω το τελευταίο κεφάλαιο) είναι αυτό του Κουμανταρέα, το οποίο το έχω χιλιοαναφέρει, ‘Η Γυναίκα που Πετάει’. Επίσης τις τελευταίες μέρες διαβάζω μια παπαρία για το νταβάριτς Marx η οποία εντός 10 σελίδων κατάφερε και έγινε και βαρετή και πολύ φιλοσοφημένη. Ακόμη, οφείλω να αναφέρω, προς ολοκλήρωση του ψυχολογικού μου προφίλ, πως το μονοαδικό βιβλίο το οποίο έχω παρατήσει οικειοθελώς είναι το The Dracula (γύρω γύρω όλοι και στη μέση μια βαρετή υπερ-περιγραφική γλώσσα), ενώ πρέπει να είμαι από τους λίγους ανθρώπους παγκοσμίως που έχει διαβάσει τόσο πολύ Philipp K. Dick.

Τελειώνοντας θα ήθελα να σας παρακαλέσω να μου κάνετε σοβαρές προτάσεις. Αναζητώ ένα αξιόλογο λογοτεχνικό πόνημα και όχι κάτι για να περνάει η ώρα, ενώ οτιδήποτε πολύ αστείο ή δήθεν φιλοσοφημένο (με λένε Paulo Coelho και κονομάω χοντρά από το ψώνιο των Ευρωπαίων) απορρίπονται επί τόπου. Επίσης άμα η εν λόγω πρότασή σας έχει γυρισθεί σε σειρά απορρίπτεται άμεσα. Για ταινία δεν έχουμε πρόβλημα. Επιπλέον, απορρίπονται μαπέ θρίλερ και βιβλία μυστηρίου, αυτοβιογραφίες και ιστορικά. Τέλος (ε μα! το έχω γαμήσει σήμερα με τους συνδέσμους!!), άμα προτείνετε κάτι από την ελληνική λογοτεχνία, πολύ προσοχή, διότι πολλούς συγγραφείς έχουμε, εκ των οποίων όμως πολλοί λίγοι αξίζουν (τον πολύτιμό μου χρόνο).

Για αυτό παιδάκια........ βοηθάτε!!!!

Υ.Γ. Πιστεύω ακράδαντα στη λογοτεχνίκη σας κρίση και γούστο, και για αυτό σας ευχαριστώ από τα βάθη της ψυχής μου που βρήκατε αυτό το ελάχιστο νοήμα στη ζωή σας, στο να ασχολειθείτε με το ζητημά μου. Είστε αστέρια!!!

7 comments:

Anonymous said...

To Learning to Fly, ths Victoria Beckham einai polu kalo

Velorución said...

Αγαθό και προβληματισμένο αρκουδάκι μου,

Πιάσε έναν Βολταίρο να σού ανέβει το ηθικό! Ή έναν Γκογκόλ που τόν διαβάζω τώρα...

Anonymous said...

afto 8a pei sygxronismos

Iasonas said...

Ρε μαλάκες, είστε και οι δύο καμένοι, με ένα μ. Το Γκογκόλ μωρέ άχρηστε αρκουδιάρη πως το γράφεις μπας και τον βρω σε καμμιά αγγλική μετάφραση....

Anonymous said...

Nikolai Gogol, den to exei grammeno sta hello magazine pou exeis sundromh??

Iasonas said...

hello,
i am ignorant, wont you lent me a book?
hello,
i am ignorant, wont you lent me a book?
i was walking down the road when i saw a bookshop
hello!
i want to buy me a book!

Anonymous said...

geia sou agapite mou ignorant,
katalavaino oti exeis dipsa gia mathisi k mpravo arxige mou... omos nomizo oti i victoria tha sou pesei poli light reading ( '' How I got the idea to have the same highlights as david '') k o gogol too much, ( ektos an theleis na matheis tin alitheia sxetika me ''tin apoksenosi tou ipersiniditou ego sou se sindiasmo panta me tis diadikasies apokopis apo ton omfalio loro, prosexontas parallila min se valei stoxastro kammia karmiki mountza'' ...) tha eimai eilikrinis, tha sou proteino ena biblio pou an eixa diavasei otan eprepe, den tha epefta thima ekmetalefsis sti douleia '' o agonas mou '' tou adolfou hitler -tou gnostou - ..bebaia gia an min me pareksigiseis, nomizo oti k mia kali epilogi tha itan ta paramithai tis xalimas ( tha perasoun toulaxisotn 1000 + 1 nixtes prin ksanazitiseis simboules gia vivlia)

afta.theia lola