Pages

Thursday, November 08, 2007

Φτιάχνω φρασούλες


- Από τη μια, τη μισώ τη διπλωματική μου, αλλά και από την άλλη νιώθω πως είναι κάτι σαν κρυφή ευλογία, αφού βελτιώνομαι συνεχώς. Ανακαλύπτω ένα λάθος περίπου κάθε 3 λεπτά. Ότι δεν σε σκοτώνει σε κάνει δυνατότερο. Και λίγο πιο μίζερο.
- Ο Γ. Παπανδρέου ωρίμασε, τώρα που πλησιάζει τα εξήντα. Γουστάρω. Τα καλύτερα χρόνια της ζωής μου είναι μπροστά μου!
- Το crackhitler πρέπει να επιστρέψει επειγόντως. Δεν μπορώ να ενημερώνομαι άλλο από το contra...
- Φοβάμαι πως σε δύο χρόνια η Real θα σαρώνει σε όλες τις διοργανώσεις.
- Οι υπεύθυνοι του Ant1 το θεωρήσαν πολύ έξυπνο την ίδια ώρα που το κράτος έπαιζε το Φεστιβάλ Τραγουδιού Θεσσαλονίκης, να παίζουν σε επανάληψη τα βραβεία (Παπ)Αρίων;
- Έχει υπολογισθεί πως μέχρι το 2030 ο Superman θα έχει γίνει θεός.
- Πόσα χρόνια έπρεπε να περάσουν για να συνειδητοποιήσει η κοινή γνώμη πως το Πακιστάν έχει δικατορία; Ευτυχώς ο 'σύμμαχος' Μουσάραφ ετοιμάζεται για άλλα...
- Εν μέσω της συνταρακτικής ανακάλυψης του κύκλου, τα μέντια κάνανε παραλληλισμούς μεταξύ των αβάτων στα Ζωνιανά και στα Εξάρχεια. Η λύση βέβαια είναι απλή. Να κάνει το προοδευτικό κράτος ένα προγκρόμ με όλους τους κουκουλοφόρους του κράτους (μπρρρ Πρεντέρη...) των Εξαρχείων και να τους στείλει προς Κρήτη μεριά. Θα γίνει της πουτάνας για δέκα μέρες, και μέτα όσοι επιζήσουν θα τους βάλουμε να λένε τις εμπειρίες τους σε κανά ντοκυμαντέρ, όπως κάναμε με τους ήρωες της Μάχης της Κρήτης.
- Τη πραγματική λύση την έχει βέβαια ο George. Όχι αποποινικοποίηση, αλλά νομιμοποίηση τώρα. Και οι κουμπούρες θα ησυχάσουν, και στο τάληρο θα χεστούμε.
- Οι καλύτεροί μου τηλεφωνικοί διάλογοι γίνονται με ανθρώπους που παίρνουν το λάθος νούμερο.
- Η φαντασία στη εξουσία. Άμα έχετε φωτογένεια και θέλετε να γίνετε διάσημοι, ελάτε στη πορεία του Πολυτεχνείου να σας κινηματογραφήσουν τα συνεργεία της ΕΛ.ΑΣ. Όλα στη μνήμη του Andy Warhol.
- Βλέπω Εισαγγελάτο και ανησυχώ για τα παιδιά μου. Ξεχάστηκα. Δεν έχω.
- Σε αυτή τη χώρα, μόνο εγώ δεν ξέρω μαντινάδες;
- Η σύγχρονη κουλτούρα μας έχει καταργήσει τις αναλυτικές και λογικές παραγράφους και έχει θεοποιήσει τα τσιτάτα, το γρήγορο λόγο και τα bullet points. Έχει καταντήσει εκνευριστικό.
- Για όλα φταίει ο Marx. Ο Groucho Marx.



1 comment:

Anonymous said...

Anta grapse tipota kainourio