Pages

Wednesday, November 28, 2007

ΑΑΑΑΒάδιστα

Αγαπητές Λίτσα και Κική,

Δε σας γνωρίζω, αλλά φαίνεται πως η φήμη μου πλέον προηγείται των αισθήσεών μου. Καταρχήν θα ήθελα να σας συγχαρώ για την εξαίρετη επιλογή που κάνατε να καψουρεφθείτε μαζί μου. Από μικρός μου το έλεγε η γιαγιά μου πως θα κάψω καρδιές και φαίνεται πως δεν έκανε λάθος, αφού εκτός από αυτοκινητάκια και σκληρούς δίσκους δεν έχω κάψει τίποτα άλλο μέχρι στιγμής. Θα ήθελα να σας διαβεβαιώσω πως έχω όλα τα απαραίτητα χαρακτηριστικά για να σας πληγώσω συναισθηματικά : είμαι εγωιστής, αναίσθητος και κάφρος. Μπορεί να κατεβάζω το καπάκι, αλλά ποτέ δεν ξέρεις τι βρίσκεται από κάτω. Επίσης είμαι τεμπέλης, ανώριμος, δεν συγυρίζω το σπίτι μου, έχω τρύπιες κάλτσες και ο δείκτης του αριστερού μου χεριού είναι για πάντα παραμορφωμένος μετά από ένα ατύχημα που είχα με μια πόρτα όταν ήμουν πέντε. Ροχαλίζω και πίνω αλλά φτιάχνω υπέροχη ομελέτα και μακαρόνια με κέτσαπ. Είμαι καλός ακροατής αλλά και φλύαρος.
Θα σας εκμεταλλευτώ και σαν αντάλλαγμα θα προσφέρω το για πολλά χρόνια αγύμναστο πλήν λάγνο κορμί μου. Στην αρχή θα περάσουμε καλά και το πρόσωπο σας θα κάνει περίπου εκατό νέες ρυτίδες από το συνεχές σας χαμόγελο, αλλά σύντομα οι αφελείς εντυπώσεις που έχετε για το προσωπό μου, τεχνηέντως κατασκευασμένες από τους σπιούνους μου, θα καταρρεύσουν σαν το ασφαλιστικό, αφού έχω πρόβλημα δέσμευσης και μικρός άκουγα Καραΐνδρου. Τότε θα κάνετε περίπου χίλιες νέες ρυτίδες από τους μορφασμούς οργής που θα έχετε υιοθετήσει. Σας ανέφερα πως είμαι παιδί χωρισμένων γονιών; Βασικά είμαι το άτομο που θα αγαπάτε να μισείτε στο εγγύς μέλλον.
Δυστυχώς όμως αγαπητά μου κορίτσια, το έντονο lifestyle μου, δεν μου επιτρέπει να σας ικανοποιήσω και τις δύο όσο θα ήθελα και όσο χρειάζεστε. Για αυτό έχω σκεφθεί ένα υπέροχο τρόπο να λύσουμε αυτό το συναισθηματικό γόρδιο δεσμό ο οποίος συμπεριλαμβάνει τόνους λάσπης, 2 μπικίνι και πολλή μπύρα. Κατόπιν λήξης της διαδικασίας θα βγάλω για (επιπλέον) μπύρες ή ρετσίνα τη νικήτρια σε ένα περίπτερο που ξέρω, όσο θα περιμένουμε να μάθουμε αν η θεία Λόλα εγκρίνει. Άμα είμαι στα χάι μου κερνάω και ξηροκάρπι.

6 comments:

Anonymous said...

Τρελό αγόρι παρδαλό,

Δεν είναι ο εγωϊσμός σου, μήτε η τεμπελιά σου που με έκανε να σ'ε λατρέψω. Ο δείκτης του αριστερού σου χεριού μπορεί να μείνει για πάντα παραμορφωμένος, όμως πάντα θα συμβολίζει για μένα το βέλος του μικρού Έρωτα! Στραβό αλλα πάντα προς την καρδιά σου! Και αν, εν τέλει, σηκώσω την τουαλέτα μην ξέροντας τί μπορεί να αντικρύσω, σε πληροφορώ ότι έχω συνδρομή στα Kinder-Έκπληξη!
Γι' αυτό σου λέω Έρωτά μου, Έρωτά μου, ήρθες πάλι στα όνειρά μου! Είμαι σίγουρη πώς σαν με γνωρίσεις, μάτια για άλλη δεν θα έχεις. Κανείς δεν είναι τέλειος Λατρεία μου αλλά η αγάπη έχει την δύναμη να υπερνικήσει όλες τις ατέλειες. Και εσύ είσαι τέλειος Μωρό μου! Με θέλεις μες τη λάσπη; Θα μ' έχεις; Θέλεις να σκούζω κι από πάνω; Ό,τι θέλεις!
Ξέχνα την Κική, ποτέ δεν θα ενδιαφερόταν για σένα τοσο όσο εγώ! Ουτε η Κική, ούτε η Πίπη! Καμιά! Μόνο εγώ Λιτσοβάτη μου!
Σε θέλω! Προς το παρόν, μόνο στα όνειρα μπορώ να σε αγγίζω αλλά να ξέρεις ότι αν ήσουν μαζί μου αλλιώς θα πονούσα, θα 'χα άλλη αναπνοή κι όλα αλλιώς θα τα ζούσα.

Anonymous said...

Ζαχαρούλη μου.
ΕΓΩ είμαι αυτή που θα έπρεπε να σκουπίζω τα δάκρυα από το μουσκεμένο μαξιλάρι σου όταν κλαις σα μικρό αγόρι επειδή με αγαπάς τόσο.
ΕΓΩ αυτή που θα σε έπαιρνε αγκαλιά όταν αναζητάς συντροφιά γιατί αισθάνεσαι τόσο μόνος στη σκληρή αυτή ζωή.
Τίποτα όμως δεν είναι πιο σκληρό από εσένα και τίποτα δεν μπορεί να με ικανοποιήσει πιο πολύ από τον μικρό Ιάσονα εκεί κάτω.
ΕΓΩ είμαι αυτό που θα ήσουν αν ήσουν εγώ.
Δεν υπάρχει Λίτσα, μόνο πίτσα που θα την φτιάξω εγώ, με τα γραμμωμένα μου χέρια, γυμνή στην κουζίνα μας και θα σε ταϊσω κομμάτι κομμάτι, αργά αργά, πάνω κάτω, μέχρι να χορτάσεις πασά μου και να δεις ταινία μέχρι να σε πάρει ο ύπνος.
ΕΓΩ, Η ΚΙΚΗ.
Η ΚΙΚΗ ΣΟΥ,

Anonymous said...

Νά σού πώ ρε Κορίτσι
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Φορτιστή Nokia έχεις;!

Anonymous said...

ρε συ ψυχή....



.
.
.
.
.
.

sony ericsson thelw.

Iasonas said...

Θεία Λόλα, τι να κάνω; Είμαι μπερδεμένος. Η μια με θέλει για το κορμί μου και θέλει να μου φτιάχει πίτσες, αλλά η άλλη γίνεται χαλί να την πατήσω και γράφει και στοιχάκια που θα ζήλευε και ο Σφακιανάκης. Τι να κάνω θεία Λόλα, πες μου εσύ που όλα τα ξέρεις και τα κατέχεις, πες μου.
Δύσκολη η ζωή του αρεστού...

Anonymous said...

Συνεχισε ετσι. καλα πας.