Pages

Thursday, January 11, 2007

Μισητός μήνας ο Ιανουάριος...

Έχω επιστρέψει τώρα από τη Γαλλία και σιγά σιγά αναρωτιέμαι γιατί έφυγα... αλλά όλα αυτά σε άλλο .... πόνημα. Όπως και να έχει είμαι τελείως jazz αυτές τις ημέρες, υπολειτουργώ σαν Zastava στη Σαχάρα, και γενικά μου τη σπάει ο Ιανουάριος.

Ε ναι ρε πούστη! Μήνας είναι αυτός ή παγκοσμιοποιημένο hang-over; Ξέρεις τώρα μωρέ, τέλος των γιορτών, επιστροφή στις υποχρεώσεις και στη δουλειά, γνωστοί και άγνωστοι επιστρέφουν στη ξενιτιά πάλι, κι άλλα τέτοια σάπια θλιβερά. Βεβαιώς βεβαιώς κάποιοι από εμάς πέφτουνε στο τριπάκι, ότι ‘ξέρεις τι; Να πάει να γαμηθεί, εγώ θα συνεχίσω τα ξενύχτια!’. Το γεγονός πως είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου αποτοξίνωση βέβαια το παραμερίζουμε, άσε που στη Γαλλία δεν πέρασε ούτε μια μέρα που να μην ήπια τουλάχιστο 2 ποτήρια κρασί και 1 ποτήρι σαμπάνια. Κι αν σε κάποιο αυτό φαίνεται λίγο, ας το δοκιμάσει 7 μέρες συνεχόμενες μετά από δεκαήμερη εορτινή κρεπάλη. Είναι να απορείς όμως με αυτή τη χώρα, πως είναι τόσο αυτάρκης, ενώ όλοι την ώρα πίνουν...

Λοιπόν για να συνοψίσω .... January sucks που λένε και οι Αγγλοκελτογοτθοσάξονες.

Περισσότερα συντόμως....

Υ.Γ. Νικόλα, thanx για τη διόρθωση, όντως ο τσάτσος ο πρέσβης δωροδοκούσε με Ferrero και όχι με Baci, αλλά θα το αφήσω αδιόρθωτο. Άμα ήταν να διόρθωνα όλα τα χαζά που έχω γράψει (πόσο μάλλον όλα τα χαζά που έχω κάνει...), τότε καλύτερα να έσβηνα όλο το blog!

No comments: