Pages

Sunday, January 14, 2007

Μα καλά ... με κινέζικο;

Εεεε.... δεν είμαστε καλά, δεν έχουμε μυαλό, ή ακόμα καλύτερα εγώ δεν είμαι καλά. Χτύπα ξύλο μια χαρά είμαι, αλλά να, είμαι αντιδραστικός τύπος. Βλέπω δηλαδή ένα αρθράκι κάπου, και δεν μπορώ, με τρώνε τα δαχτυλά μου να γράψω μια μπουρδίτσα.
Για παράδειγμα, έχουμε τα ονόματα της Eurovision. Πιστέψτε με, δεν τα αναζητούσα, απλά σκόνταψα και έπεσα πάνω τους. Και αναρωτιέμαι, ποιός είναι ο Σαρμπέλ και ποιά είναι η Τάμτα;;; Εντάξει, τον Δάντη τον ξέρουμε και τους C-Real επίσης. Αλλοί οι άλλοι 2;; Μα καλά, Τάμτα; Και Σαρμπέλ; Ποιοί είναι ρε παιδιά αυτοί;;;; Τώρα που το σκέφτομαι βέβαια, μπορούμε να κάνουμε το διαγωνισμό όπως τότε με την ασφάλεια των Ολυμπιακών Αγώνων, να γίνει δηλαδή μια συγχώνευση Τάμτα και Σαρμπέλ. Και τώρα που λέω Σαρμπέλ, θα πάει και ο Ζαρντέλ στην Ανόρθωση... Πρωτοπορίες παιδί μου..... Βέβαια εδώ που τα λέμε, να στείλουνε όποιον θέλουνε. Εμένα λόγος δεν μου πέφτει.
Το άλλο φυσικά που με κάνει και βγάζω σπυριά υστερίας (πως λέμε δεύτερης εφηβείας.... καμμία σχέση) είναι η επίθεση στη Πρεσβεία (είπαμε, μια η Πρεσβεία όπως ένα είναι το Κόμμα). Προσωπικά, με τίποτα δεν πιστεύω τα περί προβοκάτσιας. Η επίθεση έχει την υπογραφή (Χ) του σάπιου φραπεδολόγου νεοέλληνα . Πρώτον, που πάς ρε Καραμήτρο με το κινέζικο, ε μου λες; Δεύτερον, ήταν αποτυχία αφού πήγαινε για το θυραιό και πέτυχε τουαλέτα. Εκτός βέβαια αν μιλάμε για ένα συμβολισμό άνευ προηγουμένου του στυλ, 'δεν μας χέζετε ρε Αμερικάνοι' 'η 'σας έχουμε χεσμένους ρε Αμερικάνοι' και άλλα τέτοια.
Είδατε; Τι κατάλαβα τώρα που τα έγραψα τα παραπάνω; Μου φαίνεται προτιμότερο να αρχίσω να μελετώ σκατολογία ... όχι τιποτά άλλο, αλλά να γυαλίζουν τα σκατά που γράφω.

Υ.Γ. 1 Βρε αγωνία με τη προστασία της Πρεσβείας ο Πρετεντέρης. Μήπως στην Επανάσταση εκεί θα πάει να κρυφτεί;

Y.Γ. 2 Θα σας αποκάλυπτα σατανική συνομωσία της ΔΕΗ και των απανταχού SATA δίσκων εναντίον του προσώπου μου... αλλά φοβάμαι μην προκαλέσω το μαίνος του mojo μου.

No comments: