Pages

Monday, February 19, 2007

Εξαιρετικά αφιερωμένο σε 'μένα


Γιατί; Μα είναι πολύ απλό! Επειδή ένας ολόκληρος πολιτισμός αφιερώνει την εφετινή χρονιά (σύμφωνα με το δικό του ημερολόγιο) σε εμένα. Αν δεν το ‘ξέρατε, από χθές είμαστε στη Χρονιά του Γουρουνίου (thats me folks) σύμφωνα με το Κινέζικο ημερολόγιο, και πραγματικά νιώθω υπέροχα που επιτέλους κάποιος αναγνώρισε και τη δική μου συμβολή στα ζωροαστρικά τεκταινόμενα! Και πως γιόρτασα αυτή τη μεγάλη τιμή που μου έγινε;

Έκατσα και είδα το NBA All Star Game. Σοβαρό λάθος. Πολύ σοβαρό λάθος.....


Υ.Γ. Με τρώει το δαχτυλάκι μου να γράψω για την ομαδάρα, αλλά συγρατούμαι και διασώζω τα λιιιιινκς με τα γκόουλ (goal, όπως λέμε κρόουλ).


0-1

0-2

0-3

0-4

1-4


Υ.Γ.2 Και επειδη είμαι και πολύ γουρόυνι, για να σας κάνω να σκάσετε από τη ζήλια σας, αρχές Μάρτη πάω Βερολίνο. Χα!

3 comments:

Anonymous said...

Μόνο σε 'σενα είναι αφιερωμένο; Γιατί, εμείς στο πηγάδι κατουρήσαμε; Το Ολ Σταρ Γκέιμ δεν το είδα, είχα να πολεμήσω κάτι τέρατα, καταλαβαίνεις, όμως ακολούθησα τα λίνκς των γκολ(όπως μπόλ), και αυτό που δε κατάλαβα είναι: προς τί το νέφος στο γκόλ της ΑΕΚ; Γιατί οι κάμερες δεν κατάφεραν να καταγράψουν το θαυμάσιο τούτο γκόλ; Και παρεπιπτόντος, ακόμη δεν ήρθε email απ' τη Paypal...!

Anonymous said...

Pas berolino??? Pote akrivws?? 8es na sunanti8oume ekei??

Iasonas said...

Ρε συ μαρουλάκι μου, δεν ξέρω εσύ που κατουράς, αλλά εγώ χρησιμοποιώ τη τουαλέτα. Το δήθεν θαυμάσιο goal αυτής της συμπαθητικής μορφής των γηπέδων δε φαίνεται ελέω καπνογόνων κάφρων. Όσο για το Paypal παλιοκουφαλίτσα....θα στα δώσω όταν αποφασίσεις να επισκεφθείς τα πάτρια εδάφη. Ξέρεις σύ πότε....