Pages

Tuesday, February 27, 2007

Ευφορία

Όχι σου λέω, όχι δε με πάει! Τι το ‘θελα το κωλοβιβλιαράκι με τις yoges, ε, μου λες; Ούτε μια άσκηση δεν πρόλαβα να κάνω. Μια ο γλουτιαίος με τον χαρταετό (εμ βέβαια δεν είμαστε σαν το Φωμιάδη να τον πετάμε με το φουσκωτό), ο οποίος ερείσθω εν παρόδω που λέει και ο Πουλικάκος στη Σαπουνόπετρα δεν έχει αποθεραπευθεί πλήρως, μια και ο αχίλλειος τένοντας, ε που να ξαναπάω να κάνω βόλτα;

Αλλά δεν πειράζει! Στην ουρά της εφορίας δεν έχει πολύ τρέξιμο, μόνο πολύ ορθοστασία και αυτό κανεί καλό και στους δύο τραυματισμούς. Άντε και καμμιά σκάλα με πλάτος λιγότερου του ενός μέτρου. Τόσο καιρό μιλάμε για την διεύρυνση και ενοποίηση των πληροφοριακών συστημάτων των κρατικών και δημόσιων υπηρεσιών, αλλά ξεχνάμε ένα βασικό: αυτά θα εξυπηρετήσουν μονάχα μια μερίδα του κόσμου, και μάλιστα εκείνη τη μερίδα ανθρώπων που ήδη εξυπηρετούνται ΄καλύτερα’. Με άλλα λόγια, πάλι κόσμος και κοσμάκις θα χάνει μεροκάματα για να του παίρνει τη σειρά ο ‘διεκπεραιωτής’....

Όσοι είναι φανατικοί του ALTER μπορεί να με πετύχουν με ένα μαύρο καπέλο στη ΔΟΥ Γλυφάδας. Εκεί (!), ο ρουφιάνος του συστήματος, να πάρει πλάνα. Βρε μανία! Φαίνεται ο Κουρής θέλει να δείξει πως όλα βαίνουν ομαλώς (όσο γίνεται δηλαδή με όλους εμάς της τελευταίας στιγμής), γιατί άμα πήγαινε σε καμμιά άλλη εφορία.... Όλα είναι ταξικά αδέρφια! Αλλά του την έχω στημένη του cameraman. Κάμερα εσύ; Φωτογραφική εγώ! Να δούμε ποιος θα κερδίσει ρε κουφάλα!

Και μιας και το έφερε η κουβέντα, το δημόσιο πότε θα βάλει Vista μου λέτε; Α, δεν μπορώ, όλα κι όλα. Τι είμαστε δηλαδή; Σαν τις φτηνιάρικες χώρες της Σκανδιναβίας που βάζουνε Linux και δεν πληρώνουν μια; Όχι αγαπητέ μου, φίλε Vista και τα μυαλά στα κάγκελα. Όπως τα μηχανάκια του τραμ, που τρέχουνε XP για να σου δώσουν 2 εισητήρια. Όλα είναι ταξικά αδέρφια! Windows XP στα τραμ, παπούλης στα λεωφορεία!

Όμως η αυτοκινούμενη και υπό το ταξικο-κρατικό σύστημα παρακινούμενη ταλαιπωρία έχει και τα καλά της. Τόσες ώρες μέχρι τις εξήμιση (δέχομαι κριτικές για την ορθογραφία εδώ!) το πρωί, όλο και λίγη δουλειά θα κάνω. Αμ πως, σιγα μην κοιμηθώ! Δεν τη ξαναπατάω!

Για να αλλάξω όμως λίγο και το mood, τεχνιέντως θα αφήσω και μερικά στοιχεία για τα μεγαλόπνοοα πλάνα του καλοκαιριού. Αυτά είναι: ήλιος, επιτόκια, ρελέδες, ταμπελίτσες και κάδοι. Αναμείνατε.

Α! Λέει ο Cameron πως βρήκε τον τάφο του Ιησού. Σιγά την επιτυχία ρε μάγκα. Εμείς έχουμε βρει τον τάφο του Ινδού εδώ και χρόνια. Εδώ πιο κάτω είναι, στην Αλέξανδρας. Που είναι ο Ξανθομπάμουρας; Ε, απέναντι!

Άσχετο, αλλά υπάρχει σοβαρός αριστερός που δεν θέλει το ΛΑ.Ο.Σ. στη Βουλή; Για μισό ρε guys, τόσο καιρό απλή αναλογική δεν λέμε; Τώρα τι έγινε; Άσε που και για ιδεολογικά απλούς πολλυσυλεκτικούς και δημοκρατικούς λόγους πρέπει να τα θέλουμε τα παιδιά. Ο λαός απαιτεί τον ΛΑ.Ο.Σ. στη βουλή. Θα ‘χει πλάκα!

Τελειώνοντας καταδικάζω δριμύτατα και με ισχυρό μένος την αδικαιολόγητη, απαράδεκτη, αξιολύπητη και κατακριτέα βλακεία μου. Έχασα τις προθεσμίες για τις εξετάσεις του ΤΕΕ ο μαλάκας. Γιατί να είμαι τόσο ανοργάνωτος Βύντρα (ο δικός μου προσωπικός θεούλης και φετίχ) μου;

Και για να μην ξεχνιόμαστε:

Κοντολίζα παθιάρα, στην εφορία σε αναζητώ

Τέτοια ταλαιπωρία μου είναι δύσκολο να το χάψω

Για καφέ πήγα ο αφελής και τη σειρά μου παρατώ

Μα δεν πειράζει αγάπη μου, ένα ποιηματάκι θα σου γράφω

Υ.Γ. 1 Όλοι έχουμε δίκιο. Στη δημοκρατία η μαγκιά είναι να συμβιβάζουμε τα δίκια μας.
Υ.Γ. 2 Η διχόνοια γύρω από το θέμα της παιδείας κάτι δεν σημαίνει;

1 comment:

Anonymous said...

Egw pistevw oti den prepei na koimi8eis ama 8eleis na pas sthn eforia. 8a einai ola kalutera etsi...