Pages

Sunday, December 31, 2006

Χρόνια πολλά σε όλους μας!!!

Μετά απο πολλλά ξενύχτια και οινοποσίες, νομίζω πως ο οργανισμός μου έχει σχεδόν τελματώσει. Νομίζω το καταλαβαίνεις όταν θυμάσαι με ντροπή κάποιο black-out σε κάποιο μέσο μεταφοράς ή όταν συγκρίνεςι τον αριθμό ποτηριών νερού που ήπιες με τον αριθμό whisky που ήπιες ή όταν postάρεις όπως εγώ στο προηγούμενό μου. Είμαι πεπεισμένος πως αυτή η κατάχρηση θα έχει επίπτωση στην υγεία μου και πως μόλις μπει με το καλό το νέο έτος, πρέπει να κάνω μια μικρή αποτοξίνωση (εμπρός καλοί μου χυμοί!!)
Όμως, επειδή είμαι άνθρωπος που κρατάει τις υποσχέσεις του (εεε... όχι ακριβώς), τονίζω τη φοβερή επιτυχία που είχε η ΄σοσιαλιστική΄βασιλόπιτά που εφάρμοσα, με τη σφενδόνα να παραμένει ένα όντως επικίνδυνο παιχνίδι, ενώ θαυμάζω τον εαυτό μου και για ένα ακόμα νέο μου ταλέντο: έμαθα να δένω μπαλόνια!
Ακόμα καλύετερα βέβαια, όλες αυτές τις μέρες δεν έχω ακούσει ραδιόφωνο, δεν έχω δει τηλεόραση (το Cartoon Network δεν πιάνεται!!!), τον υπολογιστή μετά βίας τον ακουμπώ γα λόγους δουλειάς και δεν έχω αγοράσει καθόλου εφημερίδες, ούτε κυριακάτικες! Ειλικρινά δεν έχω την παραμικρή ιδέα τι συμβαίνει, το πιο σημαντικό που πήρε το μάτι μου ήταν η εκτέλεση του Sadam, και οι διάφορες αναφορές ληστειών στην Αττική. Δηλαδή τίποτα σε 10 μέρες. Αυτό τώρα είναι μια πραγματικά υπέροχη αποτοξίνωση....
Πολλά μπαλόνια φυσκώσαμε, πολλά ποτήρια ήπιαμε, για πολλά δώρα ψάξαμε, πολύ κόσμο είδαμε, όλα σε ποσότητες!!! Να 'χαμε και μερικά μελομακάρονα...

No comments: