Pages

Saturday, March 22, 2008

Γεωπονικοί προβληματισμοί και τοξικομανία

Έχω κάνει τα φυτά μου αλκοολικά.

Τώρα που θα φύγω από το κέντρο για να κατηφορίσω για μια ακόμη φορά προς Βάρκιζα, τα σκέφτομαι τα έρημα. Καλά εντάξει, για να έχει και μια δόση ειλικρίνειας αυτό το blog δεν τα σκέφτομαι και τόσο πολύ. Γενικά οποιαδήποτε μορφή ζωής έχει περιέλθει στην ευθύνη μου είχε άσχημη κατάληξη, με εξαίρεση τις γάτες μου, με τη μια να με εγκαταλείπει στο άσχετο (πάντα ατίθαση αυτή) και την Άρτεμις να έχει συμβιβαστεί με ανευθυνότητα μου και την παλαβομάρα της από πάνω να τη ταΐζει μακαρόνια. Είμαι τόσο ανίκανος που μέχρι και τα αγριόχορτα ξεραίνονται στη παρουσία μου.

Πριν λίγο καιρό πήρα από τη κυρά Λούλα τρεις από ‘κείνες τις κρεμαστές τις γλάστρες με ένα ωραίο φυτό (μη με ρωτάτε όνομα, θα σας γελάσω), οι οποίες μέχρι στιγμής πάνε καλά. Το ‘καλά’ για εμένα φυσικά είναι μια σχετική και πάντα προσωπική έννοια η οποία εν προκειμένω σημαίνει πως τα φύλλα έχουν αρχίσει να ξεραίνονται αλλά ακόμα δεν έχουν πέσει. Πραγματικά έχω αρχίσει να φοβάμαι πως η κυρά Λούλα τα ντοπάρει μέχρι να τα πουλήσει σε ανυποψίαστους σαν κι εμένα. Παίρνω φυτά πρεζάκια και τα κάνω αλκοολικά.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ένα πλατύφυλλο που διέσωσα (έκλεψα να λέμε καλύτερα) από ένα διαμέρισμα που φτιάχνουμε στον τέταρτο. Έχει σημασία να καταλάβετε πως τουλάχιστον ένα χρόνο τώρα κανείς δεν το πότιζε και ήταν μια χαρά το χρυσό μου. Έτσι λοιπόν κι εγώ συνέχισα την ίδια τακτική, μέχρι που άρχιζε να κιτρινιάζουν στις άκρες τα φύλλα του, οπότε περάσαμε στο σχέδιο βου (Β), το οποίο βασικά εμπεριέχει την ταπεινή μου ύπαρξη να χύνει οτιδήποτε άχρηστο υγρό στη γλάστρα του. Αυτά είναι σπανίως κάποιος τελειωμένος χυμός, ή ένας μουχλιασμένος καφές, αλλά πολύ πιο συχνά είναι ξεχασμένα southern comfort, ξινά κρασιά και μισοτελειωμένες μπύρες.

Κατά μια σατανική σχεδόν συνωμοσία όμως, το σχέδιο αυτό όχι μόνο απέτυχε, αλλά αντιθέτως έχει επιταχύνει τον κατά τα άλλα βασανιστικά ποιητικό θάνατο του φυτού μου το οποίο μάλλον δεν συμμερίζεται τη δική μου οπτική γωνία για τη ζωή και τις λεπτομέρειες της. Με διασκεδάζει η ιδέα πως μπορεί να είναι αλκοολικό, αλλά άμα έκανα το σύνηθες σφάλμα μου και έβαζα το κυνικό μου προσωπείο θα συνειδητοποιούσα πως μάλλον το δηλητηριάζω μέχρι την τελική του εξόντωση. Άμα είχε φωνή θα με έκραζε σε όλη τη γειτονιά, και άμα είχε πόδια θα έτρεχε να κρυφτεί. Σημάδι μοναδικό της ανεξήγητης μα συγχρόνως αναπόφευκτης αποτυχίας μου τα κιτρινιασμένα και ξεραμένα φύλλα του. Η μεταξύ μας σχέση είναι τόσο οκνηρά αργή και στατική, που μήτε μια τύψη δε με καταδιώκει, ούτε στα όνειρα μου το βλέπω να με καταδιώκει ζητώντας μου εξηγήσεις για την προδιαγραφόμενη μοίρα του. Άραγε, όλα αυτά τα φυτά που έχω σκοτώσει θα με εκδικηθούν σε μιαν άλλη πραγματικότητα, όπου ο άνθρωπος θα είναι λιγότερο έξυπνος από τον φίκο;

3 comments:

Anonymous said...

Φίλε Ιάσωνα το φυτό μάλλον κατα διαβολική σύμπτωση παίρνει τα απαραίτητα συστατικά του για να μεγαλώσει που είναι βασικά τρία στοιχεία - Άζωτο, Κάλιο, και Φώσφωρος, απο τα διάφορα που του ρίχνεις. Τα υπόλοιπα μέταλλα είναι σημαντικά εξίσου αλλα όχι όπως τα προαναφερθέντα τρία. Τα μίγματα που τους ρίχνεις είναι όντως εξωφρενικά, δηλαδή ρίχνοντας ας πούμε μπύρα /καφέ , είναι δυνατόν να κάνεις το εξής - το εμπλουτίζεις με ιχνοστοιχεία που περιέχονται στα αυτά, ταυτοχρόνως όμως του ρίχνεις/ανεβάζεις το pH κάνοντας το χώμα απο το οποίο οι ρίζες του φυτού λαμβάνουν τη τροφή, αρκετά όξινο/αλκαλικό, και σοκάρεται το φυτο βγάζοντας κίτρινα φύλλα. Πολύ σωστά λοιπόν συμπέρανες οτι δεν είναι και η καλύτερη μεταχείρηση του αυτή, σε προτρέπω λοιπόν να αλλάξεις νοοτροπία και να εξελιχθείς σε μέγα-φάρμερ και να δοκιμάσεις να το σώσεις, ρίχνοντας τουλάχιστον (καθαρό) νερό της βρύσης..απο την άλλη το διοξείδιο του άνθρακα το οποίο έχεις άφθονο στα εξάρχεια είναι ο αέρας των φυτών που απο το δημοτικό ξέρουμε ότι με τη σειρά του μας δίνει O2, οπότε καλώς έχει. Δοκίμασε να βάλεις και κάποιο φυτό indoor, η φύση μας έβαλε μαζί να είμαστε ούτως η άλλως, καθαρίζει δίνοντας σου καθαρο αέρα, και επίσης μπορείς να το χαζεύεις, είναι αναντάμ παπαντάμ συνήθειο να το κοιτάμε, και μας ηρεμεί, ειδικά αν το έχεις απο σπόρο και έχει μεγαλώσει..εμένα το αγαπημένο μου μέχρι τώρα ήταν η πιπεριά μου που άν και ετήσια, την κράτησα 2 χρόνια δίνοντας μου τις πιό γλυκές πιπεριές που έχω φάει. Αρκετά πιστεύω σε έπρηξα, ψηφήστε οικολόγους εναλλακτικούς!
φιλιά
Sergio

Anonymous said...

Εγώ προσφέρθηκα να τα ποτίζω πάντως

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Vinho, I hope you enjoy. The address is http://vinho-brasil.blogspot.com. A hug.