Pages

Tuesday, February 24, 2009

Μωρέ τι μας λες;

Ο κυρ Βασίλης απέδρασε και μας έκανε ρόμπα διεθνώς και μαγκιά του. Καλά ξηγήθηκε. Από την άλλη το εποχιακό ξεφτιλομάγαζο που λέγεται κυβέρνηση έβγαλε fast food μέτρα, πολλά εκ των οποίων αφορούν τις συνθήκες πρόσληψης και αξιολόγησης των σωφρονιστικών φρουρών, αλλά και την κατάργηση της ανωνυμίας των καρτοκινητών τηλεφώνων.


Συγνώμη;


Πάμε πάλι από την αρχή. Κατάργηση της ανωνυμίας των καρτοκινητών τηλεφώνων. Περίεργο μέτρο άμα αναλογισθεί κανείς πως, από τη μια η τελευταία σύλληψη του Παλαιοκώστα ανάγεται εν μέρει στον εντοπισμό καρτοκινητών παρά την ανωνυμία τους, και από την άλλη πως φαντάζει λίγο δύσκολο να μην ήταν επιτυχής και αυτή η απόδραση άμα τα καρτοκινητά δεν ήταν ανώνυμα. Μπορεί να φαίνεται αδιάφορο και μικρό σε διαστάσεις, αλλά εν ριπή οφθαλμού η κυβέρνηση μεταθέτει ευθύνες για το νέο (ομολογουμένως διασκεδαστικό) ρεζιλίκι σε διεφθαρμένους φρουρούς και τεχνολογίες που τις παίζουν στα δάκτυλα τους δωδεκάχρονα.


Όπως και στην υπόθεση Κορκονέα, έτσι και τώρα το κράτος έρχεται δεύτερο και καταϊδρωμένο στην ανάγνωση και διαπίστωση των καταστάσεων και των πραγματικών συνθηκών, κι όπως και σε πολλές άλλες περιπτώσεις επιχειρεί βιαστικά επικοινωνιακά κουκουλώματα για να συμμαζέψει την κατάσταση. Όσο κι αν φαίνεται απίστευτο, αυτή η κυβέρνηση δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένα συνονθύλευμα λυκειόπαιδων που απεγνωσμένα προσπαθούν να μάθουν τα ανώμαλα ρήματα της αρχαίας ελληνικής στις τρεις η ώρα τα ξημερώματα, λίγο πριν το προγραμματισμένο διαγώνισμα.


Το ότι η κατάσταση στα σωφρονιστικά καταστήματα είναι ντροπιαστική για τους κρατούμενους όσο είναι πρόχειρα οργανωμένη για τους φύλακες είναι γνωστό σε όλους. Το πώς μπορεί αυτή η φαρσοκωμωδία της εξουσίας διαρκώς να εμπλουτίζεται σε καινούρια ρεζιλίκια και αποτυχίες άνευ προηγουμένου, παραμένει ακόμα ένα μυστήριο.


Υ.Γ. Ναι, όσο αντιπαθώ τον Παλαιοκώστα για τις εγκληματικές του ενέργειες, άλλο τόσο τον θαυμάζω για τις αποδράσεις του. Το ένα είναι παραβίαση νόμων και διάτρηση κοινωνικών και ηθικών κανόνων, και το άλλο είναι ένα πηγαίο ένστικτο για την ελευθερία.

No comments: