Pages

Monday, October 13, 2008

Τα ήθελε η κωλάρα του


Υπάρχει ένα video το οποίο κυκλοφορεί από σήμερις στις ευρυζωνικές λεωφόρους του διαδικτύου (ιδού και το σχετικό link), και δείχνει μια χειρουργική ομάδα να διασκεδάζει ενώ αφαιρεί ένα πλαστικό πούτσο από τον κώλο ενός. Μαθαίνω πως διενεργείται ΕΔΕ.


Προσωπικά άμα ήμουν πούστης, είχα ξεχάσει να κάνω κλύσμα, έχωνα μια πλαστική πουτσάρα τόσο βαθιά στη κωλάρα μου, μέχρι που να μην μπορώ να τη χέσω, και πήγαινα στο νοσοκομείο για να μου τη βγάλουν, συγνώμη αλλά δεν θα είχα καμία απαίτηση από κανέναν να μη με κοροϊδέψει και να μη γελάσει μαζί μου. Άμα μάλιστα αυτό γίνεται ενώ βρίσκομαι σε ολική αναισθησία, τότε κανένα απολύτως πρόβλημα.


Φυσικά, τύποις, τίθεται ένα μικρό θέμα περί ιατρικού απορρήτου, αλλά το όνομα του ασθενούς δεν αναφέρεται, ούτε και το πρόσωπο του φαίνεται. Μονάχα η κωλοτρυπίδα του, η οποία δεν νομίζω πως έχει κάτι το χαρακτηριστικά αναγνωρίσιμο εκτός φυσικά από τον πλαστικό πούτσο. Το πρόβλημα και το σοκ λοιπόν μήπως εστιάζεται μήπως στην έλλειψη σοβαρότητας εκ μέρους του ιατρικού team; Μεταξύ μας τώρα, οι άνθρωποι έχουν κάθε δικαίωμα και να γελάσουν και να διασκεδάσουν εν ώρα εργασίας, ειδικά με τα σκατά (κυριολεκτικά) που βλέπουν κάθε μέρα. Άμα η δουλειά γίνεται σωστά, όλα τα άλλα φτάνουν και περισσεύουν. Και στο κάτω κάτω ποιός δεν θα γελούσε;


Η πραγματικότητα είναι πως από τη μια γουστάρουμε το σοκ value της πλαστικής πούτσας και της κωλοτρυπίδας, αλλά για να μη καρφωθούμε, υποκρινόμαστε και κράζουμε τους γιατρούς που κάνουν τη δουλειά τους χωρίς ερωτήσεις και χωρίς προκαταλήψεις. Βίντεο σοκ, ΕΔΕ και μαλακίες. Αφήστε αυτούς τους γιατρούς ήσυχους και κυνηγήστε τίποτα άλλους που τα παίρνουν. Άντε τώρα, με συγχύσατε πάλι.


3 comments:

Soul Harvester said...

Έλεος πια… μάλλον και αυτό πήγε περίπατο μαζί με την επαγγελματική υπευθυνότητα.

Από reality θεάματα αρένας πάντως πάμε καλά… o tempora o mores!

Anonymous said...

Ο Ανευλαβής διαφωνεί μαζί σου...

LOL

Iasonas said...

Με τον soul ή με εμένα; Γιατί άμα διαφωνεί με εμένα, στα @@ μου τον γράφω τον %!*|$.