Όσο γράφω αυτές τις γραμμές, το Φεστιβάλ έχει λήξει (είναι Δευτέρα απόγευμα τώρα), αλλά θα προσπαθήσω να περισώσω ότι ψήγματα μνήμης διατηρούν τις αναμνήσεις των δύο τελευταίων ημερών. Το θυμάμαι σαν τώρα (λέμε τώρα) που καθόμουνα με το μεγαλύτερο πασόκο που υπήρξε ever (τον αδερφό μου) και τσακωνόμαστε στα Γκούντυς της γειτονιάς του Αττικόν για το τυποκτόνο νόμο Βενιζέλου. Τελικά προς ευχαρίστηση και των δύο φαντάζομαι, έφθασε η ώρα που θα βλέπαμε το Reckless Moment, τη τελευταία προβολή αφιερωμένη στον Max Ophuls.

Το The Reckless Moment είναι ένα σπιροειδές θρίλερ παρεξηγήσεων και τραγικών ειρωνείων το οποίο με τη χρήση πολλών κλασσικών τεχνασμάτων (όπως η απουσία-παρουσία της φυσικής κεφαλής της οικογένειας, του πατέρα-σύζυγου, το comic-relief του μικρού γιου, η επιμονή στη λεπτομερειακή παρακολούθηση όλων των κινήσεων της πρωταγωνίστριας) περιπλέκει μια απλή κατάσταση με αφετηρία ένα ατύχημα, σε μια απελπιστική πιθανότητα, σε μια βασανιστική και σκιώδης απειλή. Αν και μπορούν να προκύψουν διάφορες ενστάσεις για για τη σεναριακή πλοκή και τα όποια κενά στη κατασκεύη και ανάπτυξη των πρωταγωνιστών, δεν μπορεί να αμφισβητηθεί η γοητευτική δωρικότητα της σκηνοθεσίας με την προσεκτικό και ουσιαστικό προσανατολισμό της κάμερας και την ένταση που αυτός δημιουργεί. Κατά ένα περίεργο τρόπο μάλιστα, χάρη στο προβλέψιμο χαρακτήρα του σεναρίου, σου δίνεται η ευκαιρία να απολαύσεις τις πολύ καλές ερμηνείες όπως φυσικά και την έντονη δραματουργία η οποία επιτυγχάνεται χάρη στην κλασσική και υπερβλητική σκηνοθετική του Ophuls. Χωρίς ποτέ να σε εντυπωσιάζει ή να σε ξαφνιάζει, το The Reckless Moment είναι ένα ακόμη λιθαράκι στη πλούσια κλασισκή κινηματογραφική παράδοση, το οποίο ξεπερνά με ευκολία πάρα πολλά σύγχρονα έργα.


Thankfully the night ended with yet another return visit to Marabou, where we would all exercise the dancing movies from Hairspray. Or at least try, while seating on a bench smoking a cigarette and slowly rocking our heads back and forth...
Didn't like:
That feeling you get when the festival is nearing it's end.
Liked:
The constant smiles in our faces while watching Hairspray.
Blackberry award for the night:
I would never have thought that a movie involving teeth in a vagina would be bad. What a shame...
Best movie of the night:
Hairspray is silly, American in every way imaginable, and definitely worth seeing!
Best movie so far:
Judging from the remainder of the schedule, I don't think there is anything out there to impress more than
Blackberry award so far:
Teeth at least manages to be something of close to entertaining and so The Voyeurs are still the shit.
Best movie of the night:
Hairspray is silly, American in every way imaginable, and definitely worth seeing!
Best movie so far:
Judging from the remainder of the schedule, I don't think there is anything out there to impress more than
Blackberry award so far:
Teeth at least manages to be something of close to entertaining and so The Voyeurs are still the shit.
Schedule pamphlet status at the time of writing:
Relaxed and enjoying it's abundance.
No comments:
Post a Comment